Kapcsolódási problémák elhárítása
Ha problémákba ütközik a Windows Live Messenger programba való bejelentkezés során, a probléma elhárításához próbálkozzon az alábbi hibaelhárítási módszerek bármelyikével:
Ellenőrizze a Messenger kapcsolódási beállításait:
Ha nem sikerül bejelentkeznie a Messenger rendszerbe, előfordulhat, hogy a Messenger kapcsolódási beállításai (Az internetkapcsolatra vonatkozó beállítások) nem teszik lehetővé a Windows Live ID vagy a .NET Messenger Service szolgáltatás elérését.
- Kattintson az Eszközök menü Beállítások menüpontjára.
- Kattintson a Kapcsolat lapon látható Speciális beállítások gombra.
- Kattintson a Beállítások párbeszédpanel HTTP részén látható Tesztelés gombra. Amikor a teszt eredményei megjelennek a Kapcsolat tesztelése párbeszédpanelen, kattintson az OK gombra.
- Kattintson az OK, majd a következő párbeszédpanelen ismét az OK gombra.
- A teszt eredményei alapján állapítsa meg, hogy mely beállítások okozzák a kapcsolódási problémát.
Ellenőrizze az internetkapcsolat beállításait:
Egy másik webhely felkeresésével győződjön meg arról, hogy kapcsolódik az internethez. Ha a webhely nem nyílik meg, forduljon az internetszolgáltatóhoz (Egy internet-hozzáférést biztosító vállalat vagy szervezet) az internetkapcsolat létrehozásával kapcsolatos segítségért. Ha eddig telefonos hálózati kapcsolatot használt, ellenőrizze az internetkapcsolat beállításait.
- Indítsa el az Internet Explorer programot.
- Kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások menüpontjára.
- Váltson a Kapcsolatok lapra.
- Kattintással jelölje be az Automatikus tárcsázás mindig, amikor nincs hálózati kapcsolat választókapcsolót.
Ellenőrizze a tűzfalbeállításokat: Ha a tűzfal (Egy szoftveres, hardveres vagy mindkettőt együttesen alkalmazó biztonsági megoldás, amely védi a számítógépet a jogosulatlan külső hozzáféréstől) úgy van beállítva, hogy ne engedélyezze a Messenger kapcsolódását, akkor nem tud bejelentkezni a Messenger programba.
A probléma elhárításához próbálja meg a következőket:
- Keresse fel az MSN Web Messenger webhelyet.
- Kattintson az MSN Web Messenger indítása lehetőségre, és próbáljon meg bejelentkezni.
Ha sikerül bejelentkeznie az MSN Web Messenger rendszerbe, akkor előfordulhat, hogy egy tűzfal blokkolja számítógépén a Messenger programot.
- Ha harmadik fél (nem a Microsoft) által gyártott szoftver vagy tűzfalszoftver fut a számítógépen, akkor győződjön meg arról, hogy a szoftver beállításai lehetővé teszik a Messenger működését, majd próbáljon újból bejelentkezni a Messenger programba.
Törölje a Windows Live Messenger proxybeállításait:
- Indítsa el a Messenger programot.
- Kattintson az Eszközök menü Beállítások menüpontjára.
- Kattintson a Kapcsolat lapon látható Speciális beállítások gombra.
- Törölje a párbeszédpanel SOCKS részén szereplő bejegyzéseket.
- Kattintson az OK, majd a következő párbeszédpanelen ismét az OK gombra.
Módosítsa a Windows Internet Explorer proxybeállításait:
- Indítsa el az Internet Explorer programot.
- Kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások menüpontjára.
- Váltson a Kapcsolatok lapra, és kattintson a LAN-beállítások gombra.
- Törölje a jelölést A beállítások automatikus észlelése jelölőnégyzetből.
- Kattintson az OK, majd a következő párbeszédpanelen ismét az OK gombra.
Megjegyzések
- Ha ez az első alkalom, hogy bejelentkezett a számítógépre, elképzelhető, hogy nem látszanak partnerek a listán, de attól még tud azonnali üzeneteket küldeni.
- Ha felvesz egy partnert, majd egy másik számítógépről bejelentkezik fiókjába, előfordulhat, hogy a másik számítógépen a partner nem jelenik meg a listán, de attól még tud azonnali üzeneteket küldeni.
- Ha tűzfala vagy hardvere nem támogatja az Univerzális Plug and Play (UPnP) (Számítógépek és egyéb eszközök csatlakoztatására használt, széles körben elterjedt szabvány, amely hálózati eszközök különböző fajtái között is biztosítja a kompatibilitást) használatát, akkor a kimenő 1863-as port kézzel történő megnyitása néha lehetővé teszi a közvetlen kapcsolat létrehozását a Microsoft .NET Messenger Service egyes kiszolgálóival.
Kapcsolódó témakörök - A böngésző biztonsági beállításai megakadályozzák a Windows Live Messenger használatát - Elfelejtette Windows Live ID azonosítóját vagy jelszavát - Frissíteni kell a hitelesítéshez szükséges fájlokat - Egyes partnerek hiányoznak a partnerlistáról - A kémprogram-elhárító szoftverek megakadályozzák a Windows Live Messenger használatát - Esetleg elévült Windows Live ID azonosítója - Nem tud bejelentkezni, mert nem pontosak a dátum- és időbeállítások |