A Windows Live Messenger programban ellenőrizheti az internetkapcsolat beállításait és állapotát.
A kapcsolat állapotának ellenőrzése és a Kapcsolódási hibaelhárító futtatása:
- Kattintson az Eszközök menü Beállítások menüpontjára.
- Kattintson a bal oldali ablaktáblában látható Kapcsolat elemre.
- A megjelenített adatok – például a jelerősség, a fióknév és a kapcsolattípus – frissítéséhez és az aktuális adatok megtekintéséhez kattintson a Frissítés gombra.
— vagy —
- A Kapcsolódási hibaelhárító futtatásához kattintson az Indítás gombra, ekkor a hibaelhárító elvégzi a rendszer és a kapcsolatbeállítások (Az internetkapcsolatra vonatkozó beállítások) elemzését. Ha 802.11b rendszerű vezeték nélküli hálózati kártyát használ, a Kapcsolódási hibaelhárító esetleg azt jelzi majd, hogy vezetékes hálózati kapcsolaton keresztül csatlakozik a hálózathoz.
- Kattintson a Befejezés gombra.
A kapcsolatbeállítások tesztelése:
- Kattintson az Eszközök menü Beállítások menüpontjára.
- Kattintson a Kapcsolat lapon látható Speciális beállítások gombra.
- Kattintson a Tesztelés gombra a kapcsolatokra vonatkozó különféle tesztek lefuttatásához.
- Szükség esetén naplózhatja a kiszolgálóhoz való kapcsolódásokat, ehhez jelölje be a Kiszolgálóhoz való kapcsolódások naplózása a kapcsolat hibaelhárításának elősegítéséhez jelölőnégyzetet.
Megjegyzés
E funkció használatakor a program egy személyes adatokat is tartalmazó fájlt ment a Dokumentumok/Beérkezett fájlok mappába. Bárki, aki hozzáférhet ehhez a mappához, megnyithatja a fájlt.
Kapcsolódó témakörök
Kapcsolódási problémák elhárítása
A Microsoft .NET Messenger Service állapotának ellenőrzése
A Messenger programmal kapcsolatos visszajelzés küldéséhez keresse fel a Windows Live Messenger visszajelzési webhelyét.
|