Visszhang hallható videohívás vagy számítógépek közötti hívás során
Ha visszhang hallható videohívás vagy számítógépek közötti hívás során, megpróbálhatja megszüntetni azt. Az Ön gépén megadott beállítások befolyásolják, hogy partnere mit hall. A beállítások módosítása után kérje meg partnerét, hogy ellenőrizze, valóban megoldódott-e a probléma.
A visszhang megszüntetése:
- Kattintson az Eszközök menü Hangok és videó beállítása menüpontjára, majd a Tovább gombra.
- Törölje a jelölést a Fejhallgatót használok jelölőnégyzetből, majd kattintson a Tovább gombra.
- Kövesse a varázsló képernyőn megjelenő utasításait.
- A varázsló végének elérésekor kattintson a Befejezés gombra.
Megjegyzések
- Videohívás kezdeményezése előtt győződjön meg arról, hogy a számítógép hangszórói nem szólnak.
- A lehető legjobb hangminőség eléréséhez fejhallgató vagy mikrofonos fejhallgató használata javasolt.
|